torsdag den 19. januar 2012

Photo's.










Hej piger! jeg har tænkt lidt over det med at blogge og synes det er fedt. Men nogen gange kan man føle at der er en slags deadline til hvert inlæg. Jeg har overvejet at stoppe men nogen gange får jeg jo aligevel bare lyst til at blogge. Derfor  jeg har tænkt mig at blogge når jeg føler for det. Der kan gå flere uger mellem hvert inlæg men jeg føler heller ikke rigtigt jeg har så meget tid, så mine inlæg bliver ikke super gode.
Så fra nu af når jeg laver inlæg er det fordi jeg har lyst.

Men når det er sagt har jeg en instagram i er velkomne til at følge!Den hedder: toowickedtooyoung

håber i vil tjekke den ud!
Xoxo Mia.

8 kommentarer:

  1. Er blevet fast læser, håber du vil det samme ved min blog:)
    www.sortgiraf.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Virkelig fin blog- og rigtig fine billeder!
    Kys fra Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Fed blog :) !

    Tjek gerne min blog ud;
    Camillajb.blogspot.com <3

    SvarSlet
  4. Rigtigt fede billeder :) Kig forbi min fotokonkurrence :)
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Super fin blog du har! Er blevet fast læser, vil du gøre det samme for mig?
    http://rosamarieb.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Super fede billeder. Jeg er helt vild med skobilledet. Bare det var mine sko! Din blog er rigtig fin :)

    Jeg håber du vil kigge forbi min blog og eventuelt blive fast læser
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Nice post !!

    Take care :)

    SvarSlet